آتش سوزی مرگبار در خانه موروثی



همزمان با مرگ مردی جوان در خانه موروثی سه دستور قضایی برای رازگشایی از این آتش‌سوزی صادر شد. 

به‌گزارش  ایران ، ساعت 6 بامداد 25 اسفند گزارش آتش‌سوزی مرگباری به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام شد. به‌دنبال اعلام این خبر تحقیقات آغاز شد.نخستین بررسی‌ها نشان می‌داد خانه‌ای دو طبقه دچار حریق شده است و مأموران آتش‌نشانی راهی محل حادثه در خیابان مهرآباد جنوبی شده‌اند. مأموران هنگام اطفای حریق در طبقه اول، مرد 40 ساله‌ای که دچار سوختگی شده بود را نجات دادند. با اظهارات مرد جوان و همسایه‌ها مشخص شد که برادر 21 ساله این مرد در طبقه دوم ساختمان گرفتار شده است.

 

اما از آنجایی که خانه پر بود از ضایعات اشتعالزا، اطفای حریق کار مشکلی بود. با اطفای حریق آنها با جسد دومین برادر در طبقه دوم مواجه شدند. در تحقیقات از همسایه‌ها یکی از آنها گفت: این خانه‌ای موروثی است و دو برادر مدتی است که در آن زندگی می‌کنند. بیشتر مواقع هم دوستانشان به خانه قدیمی رفت و آمد دارند. شب حادثه دو برادر را دیدم که وارد خانه شدند. حوالی ساعت 4 صبح بود که با صدای مهیبی مانند انفجار کپسول از خواب بیدار شدم و با مشاهده شعله‌های آتش با آتش‌نشانی و اورژانس تماس گرفتم.

 

بازپرس شعبه یازدهم دادسرای امور جنایی تهران دستور داد تا کارشناس آتش‌نشانی علت حادثه را مشخص کند. همچنین بازپرس واحدی دستور تصویربرداری از محل حادثه و تحقیق از شهود و مرد نجات یافته را پس از بهبودی صادر کرد تا زوایای پنهان این آتش‌سوزی مرگبار برملا شود.

 

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------