توضیح دادستان شهرری‌درباره فیلم‌کتک‌خوردن‌زن‌جوان



 اخبار حوادث,خبرهای حوادث ,حوادث روز
دادستان شهر ری در توضیحاتی در زمینه فیلم منتشر شده ضرب و شتم یک خانم در فضای مجازی گفت که این فیلم مربوط به چند ماه پیش است. 

به گزارش رکنا ، در پی انتشار فیلمی در فضای مجازی با مضمون ضرب و شتم یک خانم در شهر ری، غلامرضا نوفرستی، دادستان عمومی و انقلاب شهر ری بیان کرد: به محض دریافت گزارش، موضوع در دستور کار قرار گرفت و شخصا از رئیس پلیس امنیت عمومی خواستم تا پیگیر موضوع باشد.

 

دادستان عمومی و انقلاب شهر ری خاطرنشان کرد: با توجه به بررسی فیلم منتشر شده در فضای مجازی مشخص شد که این درگیری در نزدیکی یک موسسه مالی صورت گرفته؛ سپس مقرر شد تمامی شعب این موسسه مالی در شهر ری مورد بررسی قرار گیرند تا مشخص شود که در نزدیکی کدام یک از شعب، موضوع رخ داده است.

 

وی افزود: در بررسی‌های انجام شده، مشخص شد که این موسسه مالی فقط دو شعبه در شهر ری دارد و محل درگیری در نزدیکی هیچ کدام از این دو شعبه نبوده است و این موضوع هیچ ارتباطی با حوزه قضایی شهر ری ندارد.

 

نوفرستی اذعان کرد: تحقیقات درباره این موضوع ادامه داشت تا این که با بررسی سوابق متهم مشخص شد که در تاریخ چهارم آذرماه یک نیابت قضایی از تهران درباره ضرب و شتم و مزاحمت برای بانوان دریافت شده بود و متهم در همان تاریخ بازداشت و با صدور قرار وثیقه تحت الحفظ تحویل مرجع قضایی مربوط شده بود.

 

دادستان عمومی و انقلاب شهر ری اذعان کرد: تحقیقات حکایت از این دارد شخصی که از جزئیات پرونده مطلع بوده با سوءنیت و با هدف ایجاد التهاب در جامعه در شرایط کنونی به انتشار این ویدئو در فضای مجازی اقدام کرده است.وی در پایان گفت: تحقیقات تکمیلی در خصوص انتشار این فیلم  در فضای مجازی توسط پلیس فتا انجام خواهد شد.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------