آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

گسترش آتش‌سوزی در جنگل‌های گچساران/ درخواست از وزارت دفاع برای ارسال هلی‌کوپتر



اخبار,اخبار حوادث,آتش‌سوزی در جنگل‌های گچساران
فرمانده یگان حفاظت سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور از رایزنی با وزارت دفاع برای در اختیار گذاشتن هلی‌کوپتر بمنظور مهار آتش سوزی در جنگل ها و مراتع گچساران خبر داد.

«سرهنگ علی عباس نژاد» فرمانده یگان حفاظت سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور در گفت‌وگو با ایلنا درخصوص ادامه آتش سوزی در جنگل های کوه خامی در گچساران و کمبود تجهیزات و کمک های امدادی برای مهار آتش گفت: جلسه مدیریت بحران برای این موضوع برگزار شده است و پیگیر مهار آتش هستیم، اما در منطقه شاهد وزش باد شدید هستیم که منجر به تشدید آتش می شود.

 

او ادامه داد: با مرکز فرماندهی و کنترل اطفا حریق وزارت دفاع در حال رایزنی برای ارسال بالگرد به منطقه هستیم.

 

سرهنگ عباس نژاد با اشاره به حضور نیروهای یگان حفاظت جنگل ها در منطقه گفت: نیروهای یگان حفاظت سازمان جنگل ها  در محل هستند اما با توجه به وزش شدید باد، تلاش ها به نتیجه نرسیده است.

 

فرمانده یگان حفاظت سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور اظهار داشت: متاسفانه هنوز موفق به هماهنگ کردن اطفا حریق هوایی نشدیم، اما پیگیر هستیم و با همکاری وزارت دفاع و صحبت هایی که رئیس محترم سازمان با معاون وزیر دفاع داشتند، ایشان قول دادند که هماهنگی ها سریعا انجام و احتمالا تا یک یا دو ساعت دیگر بتوانیم در محل وقوع آتش سوزی پرواز کنیم و امیدواریم این امر اجرا شود.

 

عباس نژاد در پاسخ به این سوال که چه تعداد هلی کوپتر برای اطفا آتش مورد استفاده قرار می گیرد، گفت: فعلا هیچ هلی کوپتری نداریم، اما امیدواریم دو تا سه هلی کوپتر در منطقه حضور یابند و کمک کنند.

 

او درخصوص وسعت جنگل هایی که در آتش می سوزند، گفت: از وسعت آتش اطلاع دقیقی ندارم، اما مطمئنا گسترش پیدا کرده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------