واژگونی پراید در محور گرماب-بردسکن/ ۴ نفر در دم فوت شدند



اخبار,اخبار حوادث
رئیس پلیس‌راه استان سمنان از واژگونی خودروی پراید در کیلومتر ۲۱۰ محور گرماب- بردسکن از شهرستان میامی خبر داد و گفت: متأسفانه در این حادثه چهار نفر در دم جان باختند.

سرهنگ تقی کبیری در گفتگو با مهر، ضمن بیان اینکه ساعت ۱۶:۴۵ دقیقه عصر شنبه یک خودروی پراید در کیلومتر ۲۱۰ محور گرماب- بردسکن از شهرستان میامی واژگون شد، ابراز داشت: متأسفانه در این حادثه چهار نفر از اعضای یک خانواده در دم جان باختند و یک نفر مصدوم شد.

 

وی ضمن بیان اینکه این خانواده همگی اهل و ساکن تهران بودند که قصد سفر به استان خراسان جنوبی را داشتند، افزود: علت این حادثه ناتوانی راننده پراید در کنترل وسیله نقلیه ناشی از خستگی و خواب‌آلودگی اعلام‌شده است که اکیداً به رانندگان توصیه می‌شود به‌محض احساس عدم هوشیاری حتماً در استراحت‌گاه‌های بین‌راه توقف کنند تا شاهد این‌گونه حوادث تلخ نباشیم.

 

کبیری در ادامه تصریح کرد: پرهیز از تخلفات حادثه‌ساز خصوصاً سرعت غیرمجاز در بزرگراه‌ها، راه‌های اصلی و فرعی با اجتناب از سبقت‌های غیرمجاز و تجاوز به چپ و انحراف به چپ به‌خصوص درراه‌های دوطرفه و همچنین استفاده از کمربند ایمنی برای راننده و سرنشین آن، درصد وقوع تصادف و تلفات جانی را به میزان قابل‌توجهی کاهش می‌دهد.

 

وی بابیان اینکه اغلب جان‌باختگان تصادفات چند روز اخیر، جوانانی بودند که به علت سهل‌انگاری در امر رانندگی جان خود را از دست دادند، افزود: خانواده‌ها ضمن نظارت بر عملکرد فرزندان خود، به تذکرات و توصیه‌های پلیس توجه ویژه داشته باشند تا در آینده شاهد تصادفات دل‌خراش در سطح جاده‌های استان نباشیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------