مرگ دلخراش تکنسین تعمیرات در میکسر خط تولید در شهرک صنعتی توس



اخبار,اخبار حوادث
افسر نگهبان آتش نشانی شهر مشهد از مرگ دلخراش تکنسین تعمیرات یک کارخانه در شهرک صنعتی توس در لابلای دستگاه میکسر خط تولید خبر داد.

به گزارش ایسنا، سر آتشیار علی اخلاقی با اعلام این خبر گفت : در پی تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ مبنی بر وقوع حادثه برای تکنسین تعمیرات در داخل یک کارخانه ، ستاد فرماندهی بلافاصله گروه نجات ایستگاه شماره ۳۶ را به محل حادثه در شهرک صنعتی توس مشهد اعزام کرد.

 

افسر نگهبان آتش‌نشانی شهر مشهد ادامه داد : با حضور نجاتگران آتش‌نشانی در محل مشخص شد، تکنسین تعمیرات این کارخانه، به دلیل نامعلومی در دستگاه میکسر خط تولید این مجموعه دچار حادثه شده بوده که این اتفاق مرگ دلخراش این فرد را در همان لحظات اولیه رقم زده بود.

 

به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد، وی افزود: نجاتگران آتش‌نشانی جسم بی جان این جوان حدودا ۳۳ ساله را از لابلای این میکسر صنعتی رهاسازی و پیکر وی را تحویل عوامل انتظامی حاضر در صحنه دادند.

 

گفتنی است؛ علت دقیق وقوع این حادثه توسط پلیس در دست بررسی است و آتش‌نشانان پس از پایان ماموریت و ایمن‌سازی محیط حادثه به ایستگاه خویش در شهر مشهد مراجعت کردند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------