آخرین اخبار حوادث

Default Image

برخورد ۲ خودرو در جهرم فارس چهار کشته داشت

رییس اورژانس شهرستان جهرم گفت: تصادف در محور جهرم به قیر چهار فوتی و ۲مصدوم برجا گذاشت. ایرنا: رییس اورژانس شهرستان جهرم…

جزئیات درگیری مسلحانه در مرز مهران/ هویت افراد مسلح شناسایی شد



اخبار,اخبار سیاسی
فرمانده مرزبانی ایلام با تشریح جزئیات درگیری مسلحانه در مرز مهران که منجر به شهادت یک سرباز شد، گفت: هویت افراد مسلح شناسایی شده است.

به گزارش مهر، سرهنگ کیاست سپهری ظهر جمعه در گفتگو با رسانه‌های استان اظهار کرد: در بامداد امروز جمعه دو نفر مسلح ناشناس، اقدام به تعرض و تیراندازی به یکی از مقرهای تابعه هنگ مرزی مهران کرده که بلافاصله مرزداران با هوشیاری و قاطعانه با مبادله پرحجم آتش یکی از افراد مسلح را زخمی که در حین انتقال به بیمارستان فوت می‌کند.

 

وی عنوان کرد: مرزداران در پاکسازی از محل درگیری مقادیری سلاح و مهمات به همراه یک دستگاه خودرو و گوشی همراه را کشف کردند.

 

فرمانده مرزبانی استان با اشاره به تلاش مرزداران برای دستگیری فرد مسلح متواری شده است، تصریح کرد: با بررسی دقیق، هویت افراد مسلح شناسایی، که از سارقان سابقه دار بوده و در مرخصی از زندان به سر می‌بردند.

 

وی افزود: متأسفانه در این درگیری سرباز وظیفه محمد علی مرادی بر اثر اصابت گلوله مجروح که در حین انتقال به بیمارستان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------