اخبار ضدونقیض از تیراندازی در زندان تبریز



اخبار,اخبار حوادث
فرماندار تبریز گفت: وقوع آتش‌سوزی جزیی و نگرانی ناشی از آن میان زندانیان و انتظامات زندان تبریز موجب التهاب در این مکان شد.

بهروز مهدوی در گفت‌وگو با ایسنا ضمن رد اخبار منتشر شده مبنی بر وقوع تیراندازی در زندان تبریز، اظهار کرد: بدیهی است که وقوع آتش سوزی و دود ناشی از آن در فضای سربسته و حساسی مانند زندان تبریز موجب نگرانی زندانیان و عوامل انتظامی شود و به همین دلیل نیز نیروهای انتظامی حاضر در محل برای کنترل اوضاع به حالت آماده باش درآمدند.

 

وی با بیان اینکه حضور خودروهای آتش نشانی و اورژانس در رویدادهایی مانند وقوع آتش سوزی در هر مکانی از جمله زندان بدیهی و ضروری است، افزود: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی و مالی نداشت و اوضاع نیز در زندان تبریز آرام است.

 

وی افزود: علت وقوع آتش سوزی در زندان تبریز در دست بررسی است.

 

ساعاتی پیش خبرهایی مبنی بر تیراندازی، حضور نیروهای انتظامی و مشاهده دود در زندان تبریز در فضای مجازی منتشر شد.

 

گزارش فارس از درگیری در زندان مرکزی تبریز/ تایید تیراندازی و زخمی شدن چند نفر

فارس نوشت: ظهر امروز تعدادی از زندانیان بااعتراض به عدم اعطای مرخصی، با آتش زدن پتوهای‌شان به اعتراض خود ادامه دادند که این امر منجر به ورود نیروهای امنیتی زندان به بند زندانیان شد. 

 

گفته می شود زندانیان به سوی افسر نگهبان حمله ور شدند و وی را خلع سلاح کردند و نیروهای امنیتی در این دو بند برای آرام کردن اوضاع مجبور به تیراندازی شدند که چند نفر از زندانیان زخمی شده که به بیمارستان ارتش و نیروی انتظامی تبریز منتقل شدند.

براساس این گزارش در دو بند هفت و ۹ زندان مرکزی تبریز بیشتر زندانیان اعدامی، اراذل و اوباش و خطرناک نگهداری می شوند.

 

کسب اطلاع خبرنگار فارس درحالی است که روابط عمومی زندان مرکزی تبریز ، اخبار و فیلم های انتشار یافته در فضای مجازی مبنی بر نا آرامی در زندان تبریز را تکذیب کرده است.

 

برابر بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد چند نفر از زندانیان خواسته‌هایی داشتند که با صحبت و توضیحات مسئولان مربوطه مشکل شان رفع شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------