آمار قربانیان فروریختن هتل محل قرنطینه کرونا در چین به ۱۰ نفر رسید



اخبار,اخبار حوادث,فروریختن هتل در چین
در حادثه فروریختن هتلی در جنوب شرق چین که ظاهراً برای قرنطینه افراد مبتلا به ویروس کرونا مورد استفاده قرار می‌گرفته، دستکم 6 تن جان خود را از دست دادند.

به گزارش فارس، وزارت مدیریت بحران چین امروز (یکشنبه) تأیید کرد که در حادثه فرو ریختن هتلی در شهر «گوانگجو» که برای قرنطینه افراد مبتلا به ویروس «کووید 19» مورد استفاده قرار می‌گرفت دستکم ۶ نفر جان خود را از دست دادند.

 

بنا به گزارش روزنامه صهیونیستی «جروزالم‌پست»، عصر روز گذشته (شنبه)، هتلی در شهر گوانگجو واقع در جنوب شرق چین فروریخت و تا ساعت ۱۱:۳۰ صبح امروز (یکشنبه) به وقت پکن، مقام‌های چینی موفق شدند، ۴۳ نفر را از زیر آوار نجات دهند.

 

بنا به گفته وزارت مدیریت بحران چین، در مجموع مرگ ۶ نفر مورد تأیید قرار گرفته است و ۳۶ نفر دیگر نیز برای درمان به بیمارستان منتقل شده‌اند.

 

مسئولان وزارت مدیریت بحران چین همچنین اعلام کردند که 28 نفر دیگر همچنان زیر آوار هستند و تلاش برای نجات آنها ادامه دارد و آنطور که خبرگزاری چینی «شینهوا» گزارش کرده است، مالک هتل مذکور با نام خانوادگی «یانگ» به اداره پلیس احضار شده است.

 

طبق گزارش این خبرگزاری، طبقه اول هتل مذکور در حین فروریختن، در حال نوسازی و تعمیر بوده است.

 

آمار قربانیان فروریختن هتل محل قرنطینه کرونا در چین به ۱۰ نفر رسید

هتل چینی که به مراقبت از شماری از اشخاص مظنون به ابتلا به ویروس تازهٔ کرونا اختصاص یافته بود بامداد یکشنبه فرو ریخت و تاکنون ۱۰ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------