آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آمریکا: ایران تعداد زیادی پهپاد به روسیه داده؛ این موضوع برای امنیت اروپا بسیار نگران‌کننده است

مشاور امنیت ملی آمریکا مدعی شد که ایران تعداد زیادی پهپاد به روسیه ارسال کرده که این موضوع برای امنیت اروپا بسیار نگران کننده است. وی ادامه داد: «اگر روسیه به ایران سلاح…

سندرز: باید تحریم‌های خود علیه ایران را برداریم



اخبار,اخبار سیاست خارجی,برنی سندرز
سناتور ارشد دموکرات که یکی از افراد در حال رقابت برای کسب عنوان نامزد نهایی حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا محسوب می‌شود، از کاخ سفید خواست که به تحریم‌های خود که باعث کاهش توان ایران در مبارزه با کرونا شده است، پایان دهد.

به گزارش تسنیم، «برنی سندرز» نماینده ایالت ورمونت در سنای آمریکا و یکی از دو نامزد باقی‌مانده در انتخابات درون‌حزبی دموکرات‌ها برای معرفی رقیب دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری ماه نوامبر (آبان 99) از دولت کشورش خواست که به تحریم‌های یکجانبه خود که باعث کاهش توان ایران در مبارزه با ویروس کرونا شده‌ است،‌ پایان دهد.

 

برنی سندرز طی پیامی در حساب کاربری رسمی خود در توئیتر درباره ضرورت رفع تحریم‌های آمریکا علیه ایران در چنین موقعیت حساسی نوشت: «ایران در مبارزه با ویروس همه‌گیر کرونا روزهای بسیار سختی را می‌گذارند. تحریم‌های آمریکا در این وضعیت کمکی به مهار بحران نمی‌کند.»

 

وی افزود: «اگر ما یک کشور دلسوز هستیم،‌ باید هرگونه تحریمی که به توان ایران برای مقابله با این ویروس آسیب می‌رساند، از جمله تحریم‌های مالی، را برداریم.»

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------