آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

رسانه آمریکایی: اسرائیل احتمالا تا ۳۰ آوریل اقدامی علیه ایران انجام نمی‌دهد

یک رسانه آمریکایی نوشت: به نظر می‌رسد اسرائیل تا پس از عید مذهبی پسح که ۳۰ آوریل به پایان می‌رسد حمله تلافی‌جویانه‌ای علیه ایران انجام دهد. به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛…

اسرائیل: ایران تا دو سال دیگر بمب اتم می‌سازد



اخبار,اخبار سیاست خارجی,ساخت بمب هسته ای توسط ایران
اداره اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در ارزیابی جدید خود مدعی ساخت موشک با قابلیت حمل کلاهک اتمی از سوی ایران تا 2 سال‌ آینده شد.

به گزارش فارس، رسانه‌های صهیونیستی روز سه‌شنبه به نقل از ارتش این رژیم بار دیگر مدعی شدند که ایران با ساخت بمب اتم ۲ سال فاصله دارد.

 

آنطور که روزنامه «یدیعوت آحارانوت» گزارش داده، اداره اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در ارزیابی تازه خود ادامه برنامه هسته‌ای ایران را تلاش برای ساخت بمب اتم توصیف کرده و مدعی شده است که ایران ظرف یک سال به مواد غنی‌شده کافی برای یک کلاهک اتمی دست می‌یابد و پس از آن هم یک سال برای ساخت یک موشک دارای قابلیت حمل این کلاهک، زمان نیاز خواهد داشت.

 

بخش اطلاعاتی ارتش رژیم اسرائیل در این گزارش مدعی شده که به زودی ۱۸ هزار نظامی آمریکایی به ۸۵ هزار نظامی دیگر این کشور در خاورمیانه می‌پیوندند.

 

بخش اطلاعاتی ارتش رژیم اسرائیل همچنین ارزیابی‌هایی در زمینه اوضاع داخلی ایران و فشار آمریکا بر برنامه هسته‌ای ایران انجام داده است.

 

در این گزارش نسبت به تهدید‌های احتمالی از شمال و جنوب فلسطین اشغالی از سوی حزب‌الله در لبنان و حماس در فلسطین هشدار داده و پیش بینی کرده  که احتمال جنگ در سال ۲۰۲۰ به طور نسبی کم است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------