آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

خرید حلقه طلا برای عروس و دامادها آرزو شد / یک‌جفت حلقه ساده ۲۳ میلیون آب می‌خورد!

قیمت طلا از مرز سه میلیون و ۸۰۰ هزار تومان عبور کرده تا خرید نیم‌ست ۱.۸ گرمی طلا نزدیک ۹ میلیون تومان هزینه داشته باشد. به…

آغاز فعالیت شرکت هواپیمایی ایرآسیا در دوران کرونایی با لباس حفاظتی جدید



 اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی, شرکت هواپیمایی ایرآسیا
همه‌گیری بیماری کروناویروس، بسیاری از شیوه‌های زندگی افراد را تغییر داده است و صنعت هوایی نیز از این مسیر پیروی کرده است. 

به نقل از ساینس، لغو سفر یکی از موارد اولیه در پیشگیری همه‌گیری کروناویروس بود و ممنوعیت سفر، قرنطینه و عدم تمایل به سفر باعث شد تا تعداد مسافران کاهش یابد و فقط سفرهای ضروری انجام شود.

 

در حال حاضر، با توجه به اینکه دنیا به این بیماری توجه می‌کند و سعی دارد با استفاده از رعایت موارد بهداشتی، فعالیت‌های اقتصادی را آغاز کند، خطوط هوایی هم سعی می‌کنند تا موارد را رعایت کنند و امنیت مسافر و خدمه کابین هواپیما را در یک محیط کوچک در فاصله‌های طولانی تضمین کنند.

 

ایده‌های مختلفی ازجمله فاصله‌گذاری بین مسافران، نصب صفحه‌های محافظتی و کنترل دمای بدن مسافران و خدمه ارئه شده است و در حال حاضر نیز شرکت هواپیمایی ایرآسیا(AirAsia) لباس جدیدی برای محافظت از مسافران و خدمه پرواز طراحی کرده و طراح لباس آن را Puey Quinones نامیده است.

 

لباس جدید، بیشتر شبیه تجهیزات حفاظتی شخصی (PPE) است تا یک مد جدید، اما می‌تواند به‌عنوان محافظی برای افراد(کارکنان و مسافران) در مسیرهای طولانی پرواز باشد.

 

خدمه پرواز ملزم به پوشیدن این لباس‌های محافظتی در همه پروازهای داخلی و خارجی هستند.

 

این لباس جدید، محافظ صورت، شلوار بلند و لباس آستین‌بلند به رنگ قرمز است.همچنین افراد ملزم به استفاده از ماسک و دستکش نیز هستند.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------