فردا؛ آخرین فرصت ثبت‌نام برای وام یک میلیون تومانی یارانه‌بگیران



 اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی,
 مهلت ثبت‌نام برای دریافت وام یک میلیونی یارانه‌بگیران فردا به پایان می‌رسد. 

به گزارش ایلنا، بر اساس اعلام قبلی یارانه‌بگیران متقاضی وام یک میلیون تومانی تا یکشنیه (۷ اردیبهشت) فرصت دارند درخواست خود را ثبت کنند.

 

وام یک میلیون تومانی به منظور جبران بخشی از آسیب‌های شیوع کرونا به معیشت خانوار‌‌ها در نظر گرفته شد و قرار است اقساط آن از یارانه نقدی دریافت‌کنندگان وام کسر شود.

 

به منظور ثبت‌نام برای دریافت این وام سامانه ۶۳۶۹ در نظر گرفته شد و سرپرستان خانوار باید کد ملی خود را به این سامانه ارسال می‌کردند. بر اساس آخرین گزارش طبق برنامه‌ریزی ۲۵ میلیون سرپرست خانوار یارانه نقدی دریافت می‌کنند که ۸۸ میلیون پیامک به این تعداد ارسال می‌شود یعنی به‌ تعداد سیم‌کارت‌های سرپرستان‌ پیامک ارسال می‌شود. برخی از سرپرستان چند سیم‌کارت دارند که برای تمام سیم‌کارت‌ها ارسال شده است. کل افرادی که سیم‌کارت ندارند ۲.۵ میلیون سرپرست هستند.

 

آن دسته از سرپرستان خانوار که موفق به ارسال پیامک به سامانه مذکور نشده‌اند تا فردا (۷ اردیبهشت) فرصت دارند نسبت به این کار اقدام کنند.

 

بر اساس اعلام بانک مرکزی، بانک‌های عامل تا ساعت ۱۸ روز پنجشنبه (چهارم اردیبهشت) از تعداد ۱۷ میلیون و ١۴٩ هزار و ۳١۶ فقره تسهیلات قابل پرداخت به یارانه‌بگیران بر اساس فهرست اعلامی از سوی سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها، تعداد ۱۶ میلیون و ۵۴۷ هزار و ۷۴۳ فقره از تسهیلات موصوف را پرداخت کردند.

 

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------