آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

خبر جدید دولت درباره حقوق امسال کارمندان

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارکنان دولت در سال جاری خبر داد. به گزارش خبرآنلاین، داوود منظور در…

بخش فعال بازار مسکن



در حالی‌که بازار معاملات خرید وفروش واحدهای مسکونی تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا همچنان در حالت نیمه‌تعطیل و غیرفعال قرار دارد بازار معاملات اجاره مسکن به‌عنوان تنها بخش نسبتا فعال بازار مسکن در عمده مناطق به خصوص مناطق مصرفی و پرتقاضا شاهد حضور دو سمت عرضه و تقاضای واحدهای اجاره‌ای است.

تحقیقات میدانی  دنیای اقتصاد  از بخش‌های مختلف بازار مسکن نشان می‌دهد در حالی‌که تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا فعلا رفت‌وآمدها به بازار مسکن برای خرید وفروش واحدهای مسکونی به کمترین میزان مورد انتظار کاهش یافته است اما سمت تقاضای اجاره مسکن در حال رفت‌وآمد به بازار برای یافتن واحدهای مسکونی استیجاری است.

 

البته میزان مراجعه به بازار اجاره مسکن هم نسبت به مدت مشابه سال قبل کمتر شده است اما حجم مراجعه به بازار از سوی مستاجران و موجران به میزان محسوسی بیش از فروشندگان و خریداران واحدهای مسکونی است. از این رو می‌توان بخش اجاره در بازار مسکن را تنها بخش نسبتا فعال بازار مسکن در مقطع زمانی حاضر معرفی کرد. 

 

 اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی,بازار مسکن

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------