آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

افزایش ۴ برابری قیمت گوشت،۳ برابری قیمت برنج ، ۳/۵ برابری ماهی و ۳ برابری تخم‌مرغ در دو سال

با وجود رشد شدید قیمت‌ها، در سال جاری با شنیدن خبر سیاست‌های انبساطی این احتمال وجود دارد که تورمی بیش از آنچه در سال‌های…

آغاز پرداخت یارانه نقدی کرونایی در آمریکا



"دولت فدرال آمریکا" از روز شنبه (دیروز) پرداخت یارانه نقدی ماهانه به خانوارهای آمریکایی را آغاز کرد. 

به گزارش عصرایران، اداره "خدمات درآمد داخلی" آمریکا (IRS) در حساب توییتری خود با اعلام این خبر نوشت: از امروز (شنبه) نخستین پرداخت‌ها به حساب‌های بانکی مالیات دهندگان واریز شد. ما می‌دانیم که بسیاری از مردم مایل هستند که یارانه خود را دریافت کنند و ما تلاش داریم در سریع‌ترین زمان ممکن پرداخت‌ها را به دست آنها برسانیم."

 

خدمات درآمد داخلی آمریکا سازمانی دولتی و زیرمجموعه وزارت خزانه‌داری آمریکا است، که وظیفه خدمات درآمد حکومت فدرال ایالات متحده آمریکا را برعهده دارد.

 

بر اساس بخشی از بسته کمک 2.2 تریلیون دلاری دولت آمریکا برای جبران صدمات اقتصادی ویروس کرونا که در ماه گذشته میلادی در کنگره آمریکا تصویب شده، قرار شده ماهانه و به مدت 3 ماه به هر فرد بالغ آمریکایی 1200 دلار و به هر زوج 2400 دلار و به اضافه 500 دلار به ازای هر فرزند خانواده پرداخت شود.

 

نمونه چک های چاپ شده پرداخت یارانه نقدی به خانوارهای آمریکایی 

 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل ,یارانه نقدی کرونایی

 

این یارانه نقدی به خانوارهایی پرداخت می‌شود که بر اساس فرم آخرین مالیات پرداختی  سالانه آنها در سال مالی 2018-2019، درآمد سالیانه آنها زیر 75 هزار دلار باشد.

 

دیروز اولین مرحله از پرداخت این یارانه از خانوارهایی شروع شد که فرم اظهارنامه مالیاتی سال 2018 - 2019 خود را ثبت کرده باشند.

 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل ,یارانه نقدی کرونایی

 

 ترامپ که صدمات اقتصادی ناشی از بحران کرونا دستاوردهای اقتصادی دولت او  را در معرض آسیب جدی قرار داده، در تلاش است تا هر چه سریع تر چرخ های از حرکت بازمانده اقتصاد آمریکا را دوباره به حرکت درآورد و این در حالی است که کارشناسان هشدار می دهند هر نوع عجله در آغاز فعالیت های اقتصادی ممکن است به قیمت کشته شدن دهها و صدها هزار شهروند دیگر بینجامد.

 

ترامپ پنج شنبه گذشته در اظهاراتی اعلام کرد به زودی مجبور است تصمیم سختی در این باره بگیرد. او این تصمیم را بزرگ ترین تصمیم دوران ریاست جمهوری خود توصیف کرده است.

 

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------