آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

خبر جدید دولت درباره حقوق امسال کارمندان

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارکنان دولت در سال جاری خبر داد. به گزارش خبرآنلاین، داوود منظور در…

رئیس اتاق اصناف تهران: کالای فروخته شده، پس گرفته نمی شود



اخبار,اخبار اقتصادی,رئیس اتاق اصناف تهران
رئیس اتاق اصناف تهران تصریح کرد: صنوف برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا به هیچ وجه کالای فروخته شده را از مشتریان پس نگیرند.

قاسم نوده فراهانی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا گفت: ممکن است کالای عودتی به ویروس کرونا آلوده شده باشد و از این طریق به دیگران منتقل شود.

 

وی اعلام کرد: اصناف علاوه بر رعایت اصول بهداشتی و استفاده از ماسک، دستکش و محلول های ضدعفونی باید فاصله دو متری با مشتریان را لحاظ کنند.

 

رئیس اتاق اصناف تهران با بیان اینکه تمامی اصناف تهران به دستگاه کارت خوان مجهز هستند، گفت: صاحبان مغازه ها برای پیشگیری از کرونا صنوف حق کارت کشیدن را ندارند و شهروندان پس از خرید کالای مورد نیاز برای پرداخت هزینه باید خود از دستگاه های کارت خوان استفاده کنند.

 

وی تصریح کرد: واحدهای صنفی حتماً باید بصورت مداوم ضدعفونی شود و اگر اصول بهداشتی در یک واحد صنفی رعایت نشود، بلافاصله پلمب می شود.  

 

تعطیلی پاساژهای تهران ادامه دارد

نوده فرهانی همچنین در خصوص آغاز بکار اصناف تهران گفت: صاحبان اصناف تهران که اطلاعات خود را در سامانه الکترونیکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ثبت و فرم تعهدنامه رعایت دستورالعمل بهداشتی را امضا کرده اند، می توانند فعالیت خود را از روز شنبه (٣٠ فروردین ماه جاری) آغاز کنند.

 

وی افزود: تعطیلی پاساژها فعلا ادامه دارد اما مقرر شد برای پاساژها ضوابط و پروتکل بهداشتی خاص تدوین و در هفته آینده ابلاغ شود تا این بخش از اصناف نیز امکان فعالیت داشته باشند.

 

نوده فرهانی تاکید کرد: اصنافی که در مقابله با کرونا کم خطر اعلام شده تا ساعت ۲۴ روز پنجشنبه  (۲۸ فروردین ماه جاری) فرصت دارند در سامانه  salamat.gov.ir ثبت نام کنند.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------