اکران مستند خاطرات بانوی اول سابق آمریکا در نتفلیکس



 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,مستند
تجربه «میشل اوباما» بانوی اول سابق آمریکا از تور تبلیغاتی کتاب «شدن»، هفته آینده در مستندی با همین نام در شبکه نتفلیکس اکران می‌شود.

به گزارش ایرنا به نقل از اسوشیتدپرس، این مستند داستان تور تبلیغاتی میشل اوباما همسر رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا را برای کتاب خاطرات پرفروشش شدن (Becoming) بازگو می‌کند که در سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ به ۳۴ شهر جهان انجام شد. این تور که توسط شرکت برگزارکننده کنسرت لایو نیشن (Live Nation) ترتیب داده شده بود، در مقیاس یک کنسرت موسیقی راک در چند نوبت در سالن‌هایی مملو از جمعیت برگزار شد.

 

در بیانیه‌ میشل اوباما درباره این مستند آمده است: آن ماه‌هایی را که به سفر، دیدار و برقراری ارتباط با مردم در شهرهای جهان گذراندم، این ایده را تقویت کرد که آنچه بین ما مشترک است، عمیق و واقعی است و نمی‌توان آن را تغییر داد. ما در گروه‌های بزرگ و کوچک، پیر و جوان، منحصربه فرد و متحد دور هم جمع شدیم و داستانهایی را به اشتراک گذاشتیم و آن فضاها را با شادی‌ها، نگرانی‌ها و رؤیاها پر کردیم. ما بار گذشته را بستیم و یک آینده‌ بهتر متصور شدیم. در حین صحبت کردن درباره ایده «شدن» بسیاری از ما جرات بیان آرزوهایمان را به دست آوردیم.

 

مستند شدن توسط کمپانی تولیدات سینمایی و تلویزیونی هایر گراند (Higher Ground) تولید شده است که به خانواده اوباما تعلق دارد؛ این کمپانی سال گذشته با مستند کارخانه آمریکایی (American Factory) جایزه اسکار بهترین فیلم مستند ۲۰۲۰ را به دست آورد.  

 

کتاب شدن از میشل اوباما به ۲۰ زبان روز دنیا ترجمه شده و تاکنون بیش از ۱۱ میلیون نسخه از آن به فروش رفته است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------