آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

تصویر کمتر دیده شده سحر دولتشاهی و حامد بهداد در پشت صحنه یک فیلم

فیلم سینمایی «مفت بر» به تهیه کنندگی حسین فرحبخش و کارگردانی عادل تبریزی آماده نمایش شد. به گزارش همشهری آنلاین به نقل از…

مرگ شهاب ایلکا دوبلور و گوینده تلویزیون درآتش سوزی



 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,دوبلور
یک دوبلور پیشکسوت گفت: صبح دیروزدر یکی از دفاتر خصوصی دوبله حوالی خیابان آزادی در هنگام انجام عملیات ایزوگام سقف ساختمان، آتش سوزی باعث فوت چهار تن از فعالان عرصه دوبله و صدا شده است. 

ابولحسن تهامی پیشکسوت عرصه دوبله  پیرامون درگذشت شهاب ایلکا هنرمند عرصه دوبله گفت: صبح امروز شهاب ایلکا که در یکی از دفاتر خصوصی دوبله حوالی خیابان آزادی مشغول کار بوده است در هنگام انجام عملیات ایزوگام سقف، آتش سوزی در محل ایجاد شده و باعث درگذشت این هنرمند و همکاران وی شده است.

 

وی در همین راستا ادامه داد: این آتش سوزی به سقف اتاق دوبله سرایت کرده و آنجا را سوزانده است، دیواره اتاق دوبله به دلیل استفاده از پشم شیشه و مواد عایق صوتی دود سمی ایجاد کرده و باعث فوت این عزیزان شده است.

 

این دوبلور پیشکسوت درباره هنرمندان فوت شده در این حادثه خاطرنشان کرد: تا آنجا که اطلاع دارم در این حادثه دو‌نفر دوبلور از جمله شهاب ایلکا و همچنین دو تن از صدابرداران جان خود را از دست داده اند، این عزیزان جزو انجمن دوبله ایران‌نبوده به صورت خصوصی در آن مکان فعالیت داشته اند.

 

میزان 

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------