فیلم‌های سینمایی تلویزیون در دهمین روز از فروردین



 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,  فیلم‌های سینمایی
روز یکشنبه دهم فروردین، شبکه‌های سیما میزبان سریال‌ها و فیلم‌های سینمایی مختلفی هستند که به مناسبت نوروز برای پخش از تلویزیون در نظر گرفته شده است.

به گزارش ایلنا، امروز (یکشنبه دهم فروردین) شبکه‌های سیما میزبان سریال‌ها و فیلم‌های سینمایی مختلفی هستند که به مناسبت نوروز برای پخش از تلویزیون در نظر گرفته شده است. در ادامه به معرفی این آثار می‌پردازیم.

 

امسال نیز به رسم سال‌های گذشته، تلویزیون در نوروز برای مخاطبان خود مجموعه‌های متنوعی را در نظر گرفته است. «پایتخت ۶»، «کامیون»، «دوپینگ» و «میان‌بر» چهار سریالی هستند که در ایام نوروز از آنتن شبکه‌های یک، دو، سه و پنج پخش می‌شود.

 

به این ترتیب روز یکشنبه دهم فروردین، ساعت ۲۲ قسمت دهم سریال «پایتخت ۶» از شبکه یک، ساعت ۲۱ قسمت دهم سریال «کامیون» از شبکه دو و همچنین ساعت ۲۰ قسمت سیزدهم سریال «دوپینگ» از شبکه سه پخش می‌شود. سریال «میان‌بر» هم که از مدتی پیش پخش خود را از شبکه پنج سیما آغاز کرده، ساعت ۲۳ روی آنتن می‌رود.

 

همچنین روز یکشنبه دهم فروردین ساعت ۹:۳۰ صبح فیلم سینمایی «غلامرضا تختی» از شبکه یک سیما پخش می‌شود. این اثر فیلمی در سبک زندگی‌نامه و ورزشی است که بهرام توکلی آن را کارگردانی کرده است. تختی محصول سال ۱۳۹۷ سینمای ایران بوده که در آن بازیگرانی همچون ماهور الوند، حمیدرضا آذرنگ، فرهاد آئیش، بهنوش طباطبایی، آتیلا پسیانی، ستاره پسیانی، معصومه قاسم‌پور، شیرین یزدان بخش و محسن تختی به ایفای نقش پرداختند. 

 

این فیلم فراز و نشیب‌های زندگی جهان پهلوان تختی را از کسب مدال نقره در مسابقات کشتی ۱۹۵۱ هلسینکی تا زمان مرگ او روایت می‌کند.

 

همچنین در این روز فیلم سینمایی «پیشونی سفید۳» ساعت ۱۷ از شبکه دو سیما روی آنتن تلویزیون می‌رود. «پیشونی سفید۳» محصول سال ۹۷ سینمای ایران بوده که در ژانر کودک ـ خانوادگی ساخته شده است.

 

از دیگر فیلم‌های سینمایی که در این روز از تلویزیون پخش می‌شود می‌توان به فیلم سینمایی «زمین سرگردان» به کارگردانی فرانت‌گو اشاره کرد که ساعت ۱۵:۳۰ از شبکه سه سیما پخش می‌شود. 

 

«زمین سرگردان» محصول سال ۲۰۱۹ سینمای چین بوده که در ژانر حادثه‌ای تولید شده است.

 

در خلاصه داستان این اثر آمده است: هنگامی که خورشید به پایان عمر خود نزدیکتر می‌شود، مردم سرتاسر جهان، دستگاه‌هایی فوق‌پیشرفته را برای خارج کردن سیاره زمین از مدار و انتقال آن به یک منظومه جدید بوجود می‌آورند...

 

کو جوشیائو، وو جینگ و لی گوانگژی ، ژائو جینامی از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.

 

از شبکه پنج سیما هم در این روز ساعت ۱۳:۳۰ فیلم سینمایی «نبات» روی آنتن می‌رود. این فیلم محصول سینمای ایران در سال ۹۶ بوده که در ژانر اجتماعی ساخته شده است.

 

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------