رامین ناصرنصیر:مردم از ترددهای غیرضروری در شهر خودداری کنند/فیلمبرداری «جشن سربرون» با رعایت اصول بهداشتی ادامه دارد



 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,رامین ناصرنصیر
بازیگر سریال «شهرزاد» گفت: متاسفانه بخشی از جامعه این بیماری را هنوز جدی نگرفته اند، امیدوارم خود من و تمام جامعه به نکات ایمنی و اصول بهداشتی پایبند باشیم و در روزهای آخر سال از ترددهای غیر ضروری پرهیز کنیم تا هرچه سریعتر این بیماری ریشه کن شود. 

رامین ناصرنصیر بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت‌وگو با  میزان، پیرامون فعالیت های خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر اکثر پروژه ها تعطیل شده‌اند و به همین دلیل مدتی است پیشنهاد تازه ای وجود ندارد.

 

وی در همین راستا ادامه داد: حتی من سر فیلمبرداری فیلم سینمایی «شپلوتکاه» به کارگردانی حسین قناعت بودم که بعد از شیوع کرونا متوقف شد، به احتمال فراوان فیلمبرداری این اثر سال آینده و بعد از تعطیلات در صورت اتمام وضعیت فعلی کرونا از سر گرفته خواهد شد. 

 

بازیگر سریال «شهرزاد» با اشاره به مضمون فیلم حسین قناعت تاکید کرد: این فیم برای رده سنی کودکان و نوجوانان ساخته می شود، اسم شپلوت اسمی مازندرانی است، به معنای سوتی که برای صدا زدن مرغابی و اردک به کار می رود، به امید خدا ادامه این اثر سال آتی در مازندران فیلمبرداری می شود. 

 

وی با اشاره به حضورش در سریال تلویزیونی «جشن سربرون» تاکید کرد: البته همچنان سر فیلمبرداری سریال تلویزیونی «جشن سربرون» هستم و با وجود شیوع کرونا فیلمبرداری این اثر در شرایطی سخت ادامه دارد. 

 

 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,رامین ناصرنصیر

این بازیگر سینما در همین رابطه اذعان کرد: البته تمامی سعی گروه تولید جشن سربرون ایجاد محیطی بهداشتی و ایمن است، اما با این وجود بازی در این شرایط برای من و دیگر عوامل گروه آسان نیست. محیط فیلمبرداری هموازه ضدعفونی می شود و کار همچنان تا روزهای قبل از سال جدید ادامه دارد. 

 

وی با اشاره به شیوع بیماری کرونا در روزهای پایانی سال خاطرنشان کرد: متاسفانه بخشی از جامعه این بیماری را هنوز جدی نگرفته اند، امیدوارم خود من و تمام جامعه به نکات ایمنی و اصول بهداشتی پایبند باشیم و در روزهای آخر سال از ترددهای غیر ضروری پرهیز کنیم تا هرچه سریعتر این بیماری ریشه کن شود. 

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------