انیمیشن سینمایی «پسری با ابروهای زخیم» تیر ماه ۹۹ کلید می‌خورد



 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,انیمیشن سینمایی
بهرام عظیمی کارگردان انیمیشن سینمایی «تهران ۱۵۰۰» از آغاز ساخت انیمیشن سینمایی «پسری با ابروهای زخیم» در سال آینده خبرداد. 

بهرام عظیمی کارگردان انیمیشن در گفتگو با مهر، با اشاره به ساخت انیمیشن جدید سینمایی خود با نام «پسری با ابروهای زخیم» گفت: امیدوارم بتوانم تولید انیمیشن سینمایی «پسری با ابروهای زخیم» را سال دیگر آغاز کنم. خلاصه فیلمنامه نوشته شده است و امیدواریم مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی سرمایه گذاری بخشی از بودجه تولید این انیمیشن را برعهده بگیرد.

 

وی تاکید کرد: تهیه‌کنندگی این انیمیشن را مانند انیمیشن سینمایی «تهران ۱۵۰۰» محمد ابوالحسنی برعهده دارد.

 

این کارگردان انیمیشن گفت: تا امروز عوامل تیم انتخاب نشده اند و قرار است انیمیشن سینمایی «پسری با ابروهای زخیم» برای کودک و نوجوان و البته بزرگسالان ساخته شده است.

 

وی در بخش دیگری از صحبت های خود بیان کرد: قهرمان این فیلم یک پسر دوازده ساله است و داستان این انیمیشن سینمایی در سال ۱۳۲۰ در سیستان و بلوچستان رخ می دهد.

 

کارگردان انیمیشن «تهران ۱۵۰۰» توضیح داد: فیلمنامه «پسری با ابروهای زخیم» براساس یک سری از واقعیت های تاریخی نوشته شده است اما قصه فانتزی هم در آن وجود دارد، مانند انیمشن «سیم ششم» که داستان واقعی با عناصر فانتزی داشت.

 

وی تاکید کرد: در این فیلم نیز بیننده ایرانی و خارجی با یک دوره تاریخی ما آشنا می شوند. البته بخش های اصلی انیمیشن «پسری با ابروهای زخیم» در سیستان بلوچستان، بخش هایی در لندن و بخش هایی در تهران رخ می دهد.

 

بهرام عظیمی با تاکید اینکه در این انیمیشن چندهزار سال جا به جایی نیز وجود دارد، گفت: امیدوارم تیرماه ۹۹ تولید «پسری با ابروهای زخیم» آغاز شود.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------