آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

نقش متفاوت لیلا حاتمی در یک فیلم آمریکایی

با آماده نشدن فیلم «مسیر باد» ساخته کارگردان آمریکایی «ترنس مالیک» برای نمایش در جشنواره کن، پیش بینی می‌شود که نخستین نمایش…

عنوان فیلم جدید «دنیای ژوارسیک» مشخص شد



اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,فیلم دنیای ژوارسیک
فیلم سینمایی بعدی از مجموعه سینمایی «دنیای ژوارسیک» با عنوان «سلطه» نامگذاری شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، کالین ترورو در صفحه شخصی خود از آغاز ساخت پروژه «پارک ژوراسیک ۳» خبر داد و عنوان ششمین فیلم از مجموعه فیلم‌های «ژوارسیک» را «سلطه» گذاشت.

 

این نام از کتاب مقدس (Bible) اقتباس شده که در آن خداوند عنوان می‌کند فرمانروایی و سلطه زمین را به انسان داده داده است. به نظر می‌رسد این فیلم رویداد‌های پس از فیلم «دنیای ژوارسیک: سقوط پادشاهی» را که در سال ۲۰۱۸ ساخته شده بود، روایت کند که در آن دایناسور‌ها از اسارت آزاد می‌شوند و به مکان‌های مختلف دنیا می‌روند.

 

ترورو، بعد از آنکه جی.‌ای بایونا فیلم سینمایی «سقوط پادشاهی» را کارگردانی کرده بود، با فیلم سینمایی «سلطه» دوباره روی صندلی کارگردانی نشسته است. او همچنین فیلمنامه را به همراه امیلی کارمیش با اقتباس از داستانی به قلم درک کانلکی نوشته است. ترورو به همراه استیون اسپیلبرگ تهیه کنندگان اجرایی پروژه هستند.

 

کریس پرت و دالاس هاوارد برای نقش آفرینی در این فیلم سینمایی بازگشته اند و جف گلدبلوم و سم نیم نقش‌های خود را که پیش از این در فیلم اصلی محصول ۱۹۹۳ بازی کرده بودند، ایفا خواهند کرد.

 

فیلم سینمایی «دنیای ژوراسیک در سال ۲۰۱۵» در حدود ۱.۷ میلیارد دلار فروخت و دنباله آن نیز در سال ۲۰۱۸ با بودجه گزارش شده ۱۷۰ میلیون دلاری، به فروش ۱.۳ میلیارد دلاری رسید. تمامی فیلم‌هایی که از این مجموعه منتشر شده در مجموع بیش از ۵ میلیارد دلار در گیشه جهانی فروخته اند.

 

کمپانی یونیورسال ۲۱ ژوئن ۲۰۲۱ (۳۱ خرداد ۱۴۰۰) را تاریخ اکران فیلم «دنیای ژوراسیک: سلطه» در نظر گرفته است.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------