بازگشت دوباره جی‌جی حدید و زین مالیک به یکدیگر



اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,جی جی حدید

 جی‌جی حدید و زین مالیک، دو سلبریتی جذاب و پولدار هستند که سال‌هاست رابطه عاشقانه این دو با یکدیگر و جدایی‌ها و دوباره به‌هم پیوستنشان، سوژه داغ رسانه‌هاست. جی‌جی حدید، مدل هلندی-فلسطینی و زین مالیک، خواننده بریتانیایی-پاکستانی، اولین بار در ماه نوامبر سال ۲۰۱۵ با یکدیگر قرار گذاشتند و از آن زمان تاکنون، بار‌ها در پست‌های اینستاگرامیشان باهم دیده شدند، در متن ترانه‌های مالیک از عشقشان گفته شد، شایعات جداییشان بر سر زبان‌ها افتاد و دوباره به هم برگشتند. پس بیایید نگاهی به رابطه این زوج از آغاز تاکنون بیندازیم.

 

نوامبر ۲۰۱۵

مجله آس ویکلی اعلام کرد که حدید و مالیک با یکدیگر قرار می‌گذارند. عکس‌هایی از این زوج درحالیکه از مهمانی جاستین بیبر، خواننده آمریکایی، خارج می‌شدند، منتشر شد؛ چند روز بعد پاپاراتزی‌ها (عکاسان سمج هالیوودی)، درحالیکه این زوج در لس‌آنجلس دست یکدیگر را گرفته بودند، از آن‌ها عکس گرفتند.

 

ژانویه ۲۰۱۶

مالیک گفت که او و حدید، فقط با یکدیگر دوست هستند، اما شواهدی (مثل عکس مالیک برروی قفل صفحه موبایل حدید)، گویای چیز دیگری بود. سپس حدید در یکی از ویدئو‌های مالیک حضور پیدا کرد و در توییتر نیز به‌گونه‌ای باهم صحبت می‌کردند که نشان از وجود رابطه و احساس میان آن‌ها داشت.

 

فوریه ۲۰۱۶

مالیک در مصاحبه‌ای رادیویی، از حدید به‌عنوان دوست‌دخترش یاد کرد و حرفش را تصحیح یا عوض نکرد، بنابراین به‌طور ضمنی تایید کرد که با حدید قرار می‌گذارد.

 

آپریل ۲۰۱۶

اخباری رسمی در مجله ووگ منتشر شد که در آن از مالیک به‌عنوان دوست‌پسر واقعی حدید یاد شد. ماه بعد، آن‌ها همراه با یکدیگر به مراسم مت‌گالا رفتند.

 

ژوئن ۲۰۱۶

منابع متعددی عنوان کردند که حدید و مالیک جدا شده‌اند، اما حدید در مصاحبه‌ای با مجله ال، این شایعات را تکذیب کرد. درضمن، این زوج در اینستاگرام خود عکس‌هایی از شیشه‌های نوتلای خود منتشر کردند که برروی آن‌ها عبارت his and her نوشته شده بود.

 

دسامبر ۲۰۱۶

حدید و مالیک همچنان عبارات عاشقانه‌ای درباره یکدیگر می‌گفتند. مالیک صراحتا عنوان کرد که او از حدید درخواست دوستی کرده است.

 

ژانویه ۲۰۱۷

حدید با حلقه‌ای در انگشت حلقه دیده شد و اینگونه شایعاتی مبنی بر نامزدی این زوج بر سر زبان‌ها افتاد که البته بعدا مشخص شد که این شایعات، حقیقت ندارد.

 

سپتامبر ۲۰۱۷

این زوج همراه با مادر حدید به تعطیلات رفتند که نشان می‌داد رابطه آن‌ها در مسیر مثبتی پیش می‌رود.

 

اکتبر ۲۰۱۷

حدید و مالیک در هالووین، لباس‌های ست با تم اسپایدرمن پوشیدند، باهم عکس گرفتند و در اینستاگرامشان منتشر کردند.

 

مارس ۲۰۱۸

مالیک در توییترش اعلام کرد که رابطه او و حدید به پایان رسیده است. چندی بعد نیز حدید این موضع را در رسانه اجتماعی تایید کرد.

 

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,جی جی حدید

 

آپریل ۲۰۱۸

اما. TMZ تصویری از این زوج در نیویورک و درحالیکه همدیگر را می‌بوسیدند، منتشر کرد و طرفداران از خود پرسیدند که آیا این دو دوباره به یکدیگر برگشته‌اند؟

 

ژوئن ۲۰۱۸

مالیک گفت که او و حدید دوست ندارند به این رابطه، برچسب و عنوان خاصی بزنند، زیرا هردوی آن‌ها انسان‌های بزرگسالی هستند. ازطرفی، حدید عکسی از خودش و مالیک، درحالیکه همدیگر را در آغوش گرفته بودند، در استوری اینستاگرام منتشر کرد.

 

اکتبر ۲۰۱۸

حدید، عکسی از خودش و مالیک در اینستاگرام منتشر کرد و در کپشن نوشت: «پرواز به‌سمت خانه، به جایی که در آن خوشحالم» و اینگونه به‌نظر می‌رسید که حدید و مالیک، رسما به یکدیگر بازگشته‌اند.

 

اوایل ژانویه ۲۰۱۹

دوباره شایعاتی مبنی بر جدایی این زوج بر سر زبان‌ها افتاد و مجله‌ای نوشت که حدید و مالیک، وقتشان را به‌تن‌هایی و جدا از یکدیگر می‌گذرانند. یکی از منابع آگاه در اینباره گفت: «آن‌ها در حال حاضر در جایگاه‌های مختلفی در زندگی خود قرار دارند و به این نتیجه رسیده‌اند که به زمانی برای جدایی از یکدیگر نیاز دارند. آن‌ها هنوز با یکدیگر در تماس هستند و هردو امیدوارند که اوضاع به‌خوبی پیش برود، اما رابطه آن‌ها همیشه بالا و پایین دارد». درضمن آس ویکلی هم خبر از جدایی این زوج داد.

 

اواسط ژانویه ۲۰۱۹

در روز چهارشنبه، ۱۶ ژانویه، در سایت سان، تصویری از حدید درحال ترک آپارتمان مالیک منتشر شد. این تصویر ممکن بود نشانه بازگشت این دو به همدیگر باشد یا نه.

 

نوامبر ۲۰۱۹

یک منبع آگاه به‌ای نیوز گفت که حدید و مالیک دوباره با یکدیگر صحبت می‌کنند. او در اینباره گفت: «جی‌جی همیشه علاقه خاصی به زین داشت و آن‌ها خاطرات زیادی باهم دارند. این زوج، مدتی را جدا از یکدیگر به سر بردند و اصلا باهم در ارتباط نبودند و بدین ترتیب، مرحله خاصی از زندگیشان را پشت‌سر گذاشتند، اما اخیرا حدید و مالیک بایکدیگر در تماس بودند. جی‌جی از زین حمایت می‌کند. آن‌ها زیاد باهم صحبت‌می‌کنند، اما صحبت‌های معمولی»، اما چندان هیجان‌زده نشوید. این منبع اضافه کرد: «آن‌ها به‌هیچ عنوان به همدیگر برنگشته‌اند، اما درحال حاضر، اوضاع خوبی دارند».

 

دسامبر ۲۰۱۹

حدید در رسانه اجتماعی‌اش نوشت که از روی دستور پختی که از مادر زین یاد گرفته، غذا درست کرده و مادر زین را نیز تگ کرد. این مسئله باعث خوشحالی هواداران شد. او نوشت: «یکشنبه در آشپزخانه: درحال درست کردن جوجه برای یکی از عزیزانم. سالاد پاستای کاری جوجه مادر زین مالیک». تریشا، مادر مالیک، نیز کلیپ جی‌جی را بازنشر کرد.

 

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,جی جی حدید

 

باوجود اینکه این پست، گواهی بر ارتباط مجدد این زوج (یا حتی وقت‌گذرانی این دو با یکدیگر) نبود، اما تعداد زیادی از طرفداران، آن را به مثابه نشانه‌ای مبنی بر ارتباط مجدد جی‌جی و زین درنظر گرفتند.

 

ژانویه ۲۰۲۰

طرفدارانی که به دیدن دوباره این زوج باهمدیگر امید داشتند، به آرزویشان رسیدند، زیرا این دو در تولد ۲۷ سالگی مالیک باهم دیده شدند. عکسی از این زوج درحالیکه داشتند پس از صرف شام، رستورانی در نیویورک را ترک می‌کردند، منتشر شد. در این جشن تولد، بلا حدید، خواهر جی‌جی، یولاندا حدید، مادر او و دوآ لیپا (دوست‌دختر انوار حدید، برادر جی‌جی حدید) حضور داشتند. جی‌جی و زین درحالیکه بازو در بازو در خیابان قدم می‌زدند، لبخند بر لب داشتند و به‌نظر می‌رسید که رابطه‌شان را از سر گرفته‌اند. جی‌جی، یک یقه‌اسکی سفید، سرهمی و کت سبز روشن به تن داشت و زین نیز یک کت بامبر وصله‌دار پوشیده بود.

 

فوریه ۲۰۲۰

ولنتاین ۲۰۲۰ برای طرفداران جی‌جی و زین، خوش‌یمن بود. سوپرمدل هلندی با انتشار عکسی از زین در صفحه دوم اینستاگرامش، از سرگیری رابطه‌شان را تایید کرد. او در کپشن پستش نوشته بود: «سلام ولنتاین! زی در مزرعه؛ دسامبر ۲۰۱۹».

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------