سریال «نیوجرسی» به‌زودی کلید می‌خورد/ جزئیاتی از فصل سوم «نون.خ»



اخبار,اخبار فرهنگی,مهدی فرجی
تهیه‌کننده سریال «نون.خ» به کارگردانی سعید آقاخانی از ادامه نگارش فصل سوم این سریال خبر داد و اظهار امیدواری کرد تولید آن در تابستان امسال آغاز شود.

مهدی فرجی تهیه‌کننده سریال‌های تلویزیونی درباره شروع به کار پروژه‌های تلویزیونی و سریال‌هایی که به دلیل کرونا متوقف شده بودند، به مهر گفت: سیاست‌های بهداشتی، سازمان صداوسیما با پیش بینی لوازم ضدعفونی و استریل کردن لوکیشن‌ها اجازه داده است که تولید پروژه‌ها از سر گرفته شود.

 

شروع تولید سریال‌ها به تدریج

وی اضافه کرد: ابزارآلات لازم برای ضدعفونی محیط و لوکیشن در اختیار گروه‌ها قرار گرفته و تقریباً همه موارد لازم پیش‌بینی و توصیه شده است تا با رعایت این موارد پروژه‌ها یک به یک کلید بخورد.

 

فرجی با اشاره به رعایت این تدابیر بهداشتی توسط پروژه‌ها تصریح کرد: تصورم این است که با رعایت این موارد مشکل خاصی برای عوامل پروژه‌ها به وجود نمی‌آید چون قبل از سال نو، از ابتدای اسفند که ماجرای کرونا در کشور اوج گرفت فیلمبرداری پروژه‌ها و سریال‌ها ادامه داشت و حتی برخی به واسطه تعطیلی نوروز متوقف شده بودند. آن زمان هم این مسائل رعایت می‌شد و سعی می‌شد مسایل تغذیه‌ای به شکل بهداشتی در ظروف یک بار مصرف انجام شود که خوشبختانه مشکلی هم بوجود نیامد. خیلی محدود خبرهایی رسید که یکی دو تن مبتلا شده‌اند که بهبودی حاصل شد و مشکل جدی برای تولیدات وجود نداشت.

 

«نیوجرسی» به زودی کلید می‌خورد

وی درباره تولید «نیوجرسی» به کارگردانی مشترک جواد رضویان و سیامک انصاری که قرار بود پیش از اینها کلید بخورد نیز توضیح داد: ساخت و ساز دکورهای این سریال انجام شده و پیش تولید در مرحله آخر است تا سریال به زودی کلید بخورد.

 

فرجی افزود: اکنون و در شرایط فعلی که کسب و کارها راه افتاده است با بالا بردن ضریب ایمنی و بهداشت و شرایط تصویربرداری ایمن، می‌توان کار را جلو برد و با حداقل نگرانی‌ها می‌توان کارها را به جریان انداخت.

 

این تهیه کننده با اشاره به شرایط عوامل پشت صحنه یادآور شد: عوامل خیلی از پروژه‌ها شرایط حقوقی باثباتی ندارند و نگران زندگی‌شان هستند بنابراین همانطور که در دنیا گفته‌اند باید با کرونا کنار آمد و شاید حالاحالاها همراه زندگی ما باشد، ما هم باید با رعایت شرایط بهداشتی کارها را جلو ببریم.

 

فصل سوم «نون.خ» در حال نگارش

فرجی درباره تولید «نون.خ» به کارگردانی سعید آقاخانی که در فصل دوم قصه آن به یک باره پایان یافت نیز گفت: فصل سوم «نون.خ» در حال نگارش است، قصه تا حدودی در ادامه فصل دوم است و تنها مدت زمانی از ماجراهای فصل دوم می‌گذرد.

 

وی در پایان درباره دیگر جزئیات فصل سوم «نون.خ» و زمان کلید خوردن آن بیان کرد: فیلمنامه فصل سوم ۱۵ تا ۱۷ قسمت خواهد بود. هنوز زود است درباره زمان کلید خوردن چیزی بگوییم ولی امیدواریم در همین تابستان کلید بزنیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------