آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

نقش متفاوت لیلا حاتمی در یک فیلم آمریکایی

با آماده نشدن فیلم «مسیر باد» ساخته کارگردان آمریکایی «ترنس مالیک» برای نمایش در جشنواره کن، پیش بینی می‌شود که نخستین نمایش…

خبری تازه از حال محمدرضا شجریان در بیمارستان



اخبار,اخبار فرهنگی,محمدرضا شجریان
بیمارستان جم که محل بستری محمدرضا شجریان است، در بیانیه‌ای تازه اعلام کرد که شرایط بالینی این هنرمند پایدار است.

به گزارش خبرآنلاین، در بیانیه‌ای که بیمارستان جم منتشر کرده است، می‌خوانیم: «در راستای اطلاع‌رسانی به مردم هنر دوست و هم‌میهنان عزیز ، به استحضار می‌رساند ، شرایط بالینی ایشان در حال حاضر پایدار بوده و عفونت ریوی تا حدود زیادی کنترل گردیده است و کماکان جهت مراقبت‌های بیشتر و بهتر نیازمند بستری در بخش مراقبت‌های ویژه می باشد.»

 

محمدرضا شجریان چندی پیش به دنبال وخامت وضعیت سلامتی در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بستری شد.

 

آخرین وضعیت جسمی شجریان از زبان دوستش

علی جهاندار از دوستان محمدرضا شجریان، آخرین وضعیت جسمی وی در بیمارستان را، تشریح کرد.

 

این خواننده که از دوستان محمدرضا شجریان است، در ارتباط زنده تلفنی با برنامه تلویزیونی «شب موسیقی» شبکه چهار سیما، گفت: دو شب گذشته که شایعاتی درباره وضعیت جسمی استاد شجریان منتشر شد، به بیمارستان جم رفتم. در آنجا عده‌ای از طرفداران استاد تجمع کرده و نگران بودند. من لباس مشکی پوشیده بودم و به من گفتند که تو از چیزی خبر داری و به ما نمی‌گویی. من هم به آن‌ها اطمینان دادم که اطلاعات دقیق را می‌پرسم و می‌گویم. پس از آن به همراه همایون{شجریان} تصمیم گرفتیم، نزد مردمی که تجمع کرده‌اند برود و با آن‌ها صحبت کند و واقعیت را به آن‌ها بگوید. به همین ترتیب مردمی که آنجا بودند حرف‌های او را باور کرده، به خانه‌های خود رفتند. آن‌شب وقتی که به ملاقات استاد رفتم، با کمک اکسیژن نفس می‌کشید و جای نگرانی خاصی نبود. امروز(یکشنبه، ۴ اسفند) بعد از ظهر هم همایون‌جان و افسانه عزیز به من گفتند که حال پدرشان بهتر است.

 

آخرين وضعيت سلامتی شجريان از زبان پسرش

 همایون شجریان پسر این هنرمند عرصه موسیقی ضمن انتشار مطلبی در استوری اینستاگرامش، از تغییرات مثبت در وضعیت پدر خود خبر داد.

 

همایون شجریان در اینستاگرام خود نوشت:

«دوستان عزیز و گرامی

امیدوارم سلامت و برقرار باشید. همانطور که خدمتتان وعده داده بودم به اطلاعتان می‌رسانم، خوشبختانه در دو روز گذشته تغییرات مثبتی در وضعیت پدر حاصل شده  که نیاز ایشان  به دستگاه  تنفسی رو بسیار کم کرده»

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------