خلعتبری: خانواده من چه گناهی دارند که مورد هجمه هواداران پرسپولیس قرار گرفتند؟



اخبار,اخبار امروز,مهاجم تیم فوتبال سپاهان

مهاجم تیم فوتبال سپاهان گفت: اگر هواداران پرسپولیس به من حرفی بزنند ایرادی ندارد اما خانواده من چه گناهی دارند؟

به گزارش تسنیم، محمدرضا خلعتبری پس از تساوی دو بر دو سپاهان و پرسپولیس گفت: به بازیکنان تیم خودمان و پرسپولیس خسته نباشید می‌گویم. فکر می‌کنم هوادارانی که به ورزشگاه آزادی آمدند از دیدن بازی لذت بردند. می‌توانستیم تیم پیروز میدان باشیم.

وی در خصوص شعارهایی که برخی از هواداران پرسپولیس علیه او دادند اظهار داشت: اگر تماشاگران نباشند فوتبال لذتبخش نیست. امروز هم برخی از هواداران پرسپولیس یکسری حرف‌ها علیه من زدند. من یک فصل در پرسپولیس بازی کردم و همین هواداران را مورد تشویق قرار دادند. به آنها خسته نباشید می‌گویم و امیدوارم پرسپولیس در بازی‌های آینده خود موفق باشد.

مهاجم سپاهان عنوان کرد: اگر هواداران پرسپولیس به من حرفی بزنند ایرادی ندارد اما خانواده من چه گناهی دارند؟ من یک فصل در پرسپولیس بودم و از بازی با پیراهن این تیم لذت بردم اما در حال حاضر بازیکن سپاهان هستم. عاشق این تیم هستم و تمام تلاشم را برای موفقیت آن انجام می‌دهم. در این بازی هم تیم ما به دنبال 3 امتیاز بود اما وقتی 10 نفره شدیم پرسپولیسی‌ها یک یا دو موقعیت خوب گلزنی داشتند. تا دقیقه 80 بازی مستحق 3 امتیاز بودیم.

خلعتبری گفت: من در هر بازی که گل بزنم خوشحالی می‌کنم. حتی یادم است وقتی با پیراهن پرسپولیس به سپاهان گل زدم با همه وجود خوشحالی کردم. این اخلاقم بوده و یک موضوع طبیعی است.

وی در پاسخ به این پرسش که به نظر می‌رسد در برخی از دقایق بازی درگیری‌هایی با داور یا بازیکنان پرسپولیس داشته، اظهار داشت: درگیری وجود نداشت اما باید بگویم داور می‌توانست عالیشاه را اخراج کند.

 

اخبار ورزشی - تسنیم

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------