استیماچ: پرسپولیسی می‌توانست ما را تنبیه کند



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 شاهد یک بازی اروپایی بودیم؛
استیماچ: پرسپولیسی می‌توانست ما را تنبیه کند/ بازی‌کردن با تیم‌های برانکو دشوار است

سرمربی سپاهان اعتقاد دارد بازی با پرسپولیس در حد بازی های اروپایی بود.

به گزارش ایلنا، ایگور استیماچ پس از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت:  امروز دو تیم بهترین بازی را ارائه کردند. شاهد یک بازی اروپایی بودیم که می‌توان در لیگ قهرمانان اروپا دید.

وی در ادامه افزود: با وجود اینکه یک امتیاز در تهران گرفتیم اما راضی نیستم زیرا احساس می‌کنم می‌توانستیم بازی را ببریم. البته خوشحالم زیرا برانکو را می‌شناسم و می‌دانم چقدر بازی کردن برابر تیم‌های برانکو دشوار است.

استیماچ متذکر شد: پرسپولیس می‌توانست ما را تنبیه کند و ما را ببرد. از هواداران تشکر ویژه دارم که از اصفهان به تهران آمدند تا ما را تشویق کنند. به بازیکنان هم تبریک می‌گویم.

سرمربی سپاهان در ادامه با بیان اینکه تیمش روند رو به‌ رشدی داشته‌ گفت: اگر بتوانیم به همین شکل ادامه دهیم می‌توانیم سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کنیم. برای اینکه موفق شویم و در لیگ سروسامان بگیریم باید بتوانیم در بازی‌های پیش‌رو پیروز شویم.

وی ادامه داد: نسبت به نیم‌فصل بهتر شدیم و اکنون هر کدام از بازیکنان سپاهان می‌دانند در زمین چه کار باید کنند. تیم ما بسیار منظم و با تاکتیک در زمین حاضر می‌شود و به نظرم پیشرفت خوبی داشته‌ایم که اگر پیشرفت ادامه داشته باشد می‌توانیم به اهداف‌ خود برسیم.

استیماچ تاکید کرد: ما 6 بازی اخیر شکست نخوردیم اما پیروز هم نشده‌ایم. البته می‌توانستیم خیلی از این بازی‌ها را ببریم.  ما باید صبورتر باشیم و سخت کار کنیم تا به پیروزی برسیم.

سرمربی سپاهان همچنین اذعان کرد: شما را یاد پرسپولیس اول فصل می‌اندازم که نتیجه نمی‌گرفت اما حالا می‌بینیم تیم خیلی خوبی شده است. برای موفقیت باید سخت تلاش کرد و من به موفقیت سپاهان ایمان دارم.

استیماچ خاطرنشان کرد: فوتبال چیزی نیست که یک شبه همه چیز را به دست بیاوری و فقط یک نفر است که در فوتبال جادو می‌کند و او هم لیونل مسی است اما بقیه باید تلاش کنند.

وی به دلیل موفقیت تیمش اشاره کرد و گفت: خط هافبک ما 45 دقیقه اول پرسپولیس را به خوبی کنترل کرد. حریف نیمه‌اول هیچ خطری روی دروازه ما ایجاد نکرد و موسی‌اف می‌توانست گل‌دوم را هم به ثمر برساند که این اتفاق رخ نداد. نیمه‌دوم وقتی پرسپولیس خیلی زود به گل رسید اعتماد به‌ نفسش بیشتر شد و شهامت پیدا کرد تا بیشتر حمله کند. ما توانستیم گل دوم را هم بزنیم که این موضوع باز هم پرسپولیس را برای حمله کردن به سمت دروازه ما ترغیب کرد.

سرمربی سپاهان درباره رفتار خلعتبری در این دیدار هم متذکر شد: وی عصبی نبود و دوست داشت گل بزند. احساس می‌کنم بازیکنان پرسپولیس قصد تحریک او را داشتند چراکه یک کارت زرد داشت. همه اخلاق او را می‌شناسند. تعویض او برای این بود که او را برای بازی بعد حفظ کنم.

 

اخبار ورزشی - ایلنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------