برانکو : متاسفم که نتوانستیم شادی هواداران را تکمیل کنیم



اخبار,اخبار امروز,، برانکو ایوانکوویچ

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از دیدار تیمش برابر سپاهان گفت: از اینکه نتوانستیم شادی هواداران را تکمیل کنیم متاسف هستم.

به گزارش مهر، برانکو ایوانکوویچ پس از دیدار عصر امروز سه شنبه تیمش برابر سپاهان ضمن بیان این مطلب افزود: به هر دو تیم بابت بازی جنگنده ای که داشتند تبریک می گویم و برای پیروز شدن تلاش کردند. بیشتر از همه از هواداران تشکر می کنم. آنها تیم ما را 95 دقیقه تشویق کردند.

وی افزود: خیلی متاسفم از اینکه نتوانستیم شادی آنها را تکمیل کنیم. هر دو تیم از سطح تاکتیکی بالا برخوردار بودند. ما در نیمه اول نتوانستیم خوب بازی کنیم چرا که به اندازه کافی تحرک نداشتیم و سریع نبودیم. دلیل دومش هم این بود که سپاهان بازی خوبی را به نمایش گذاشتند.

برانکو ادامه داد: نیمه دوم ما خیلی بهتر بودیم که توانستیم دو بار بازی را جبران کنیم. در دقایق پایانی هم می توانستیم دو بار دیگر گل بزنیم و سه امتیاز را از آن خود کنیم اما خوب این اتفاق نیفتاد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: در شروع مجدد لیگ اول بازی همیشه سخت ترین بازیهاست. با این حال سپاهان هم نشان داد که از کیفیت بالایی برخوردار است و برای این بازیها بسیار آماده است.

 

اخبار ورزشی - مهر

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------