ورود داروهای جدید به لیست بیمه در سال 95



اخبار,اخباراجتماعی , واردات  دارو

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران با اعلام اینکه اقلام دارویی مشمول بیمه ایرانیان از 271 قلم در ابتدای طرح تحول به 436 قلم رسیده است، اظهار کرد: توسعه خدمات بیمه‌ای در سال آینده را دنبال می‌کنیم و در صورت تصویب در شورای عالی بیمه، داروهای جدیدی به لیست سازمان‌های بیمه‌گر افزوده خواهد شد.

محمدجواد کبیر در گفت‌وگو با (ایسنا)، با اشاره به اقدام مهم سازمان بیمه سلامت درخصوص تحت پوشش بردن افراد فاقد حمایت‌های بیمه‌ای که عمدتا از اقشار ضعیف جامعه بودند اظهار کرد: این گام بزرگ در ارتقای سلامت کشور بر اساس تکلیف قانونی بند ب ماده 38 قانون برنامه توسعه انجام شد.

وی افزود: براین اساس می‌توان گفت در حال حاضر حدود 41 میلیون نفر از مردم دارای بیمه سلامت هستند که نیمی از جمعیت کشور را در برمی‌گیرد.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران همچنین با اشاره به جمعیت بیمه شدگان روستایی گفت: اکنون 23میلیون نفر روستایی و حدود چهار میلیون و 500 هزار نفر در شهرهای زیر 20 هزار نفر و بخشی دیگر در مناطق حاشیه کشور از خدمات بیمه سلامت استفاده می‌کنند.

کبیر ادامه داد: با رشد 460 درصدی اعتبارات بخش بیمه درمانی روستائیان طی 2 سال اخیر روبرو بودیم و در حال حاضر بیش از 6000 پزشک در واحدهای بهداشتی و درمانی روستایی، عشایری و شهرهای زیر 20 هزار نفر کشور ارائه خدمت می‌کنند.

وی در ادامه با اعلام اینکه اقلام دارویی مشمول بیمه ایرانیان از 271 قلم در ابتدای طرح تحول به 436 قلم رسیده است اظهار کرد: توسعه خدمات بیمه‌ای در سال آینده را دنبال می‌کنیم و در صورت تصویب در شورای عالی بیمه، داروهای جدیدی به لیست سازمان‌های بیمه گر افزوده خواهد شد.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران همچنین با اشاره به اینکه در تیر ماه سال جاری برنامه‌ای عملیاتی برای خدمات ویژه به قشرهای محروم جامعه به دفاتر سازمان بیمه سلامت ایران در استان‌ها ابلاغ شد گفت: سال آینده برنامه‌های شاخصی در این بخش برای محرومان اجرا خواهیم کرد که جزئیات آن را در آینده اعلام خواهیم کرد.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------