پنهان شدن مار پایتون در دستگاه فروش نوشابه!



پنهان شدن مار پایتون در دستگاه فروش نوشابه،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی
تصور کنید که بعد از گردشی طولانی در باغ وحش در یک روز آفتابی تصمیم می‌گیرید یک نوشابۀ خنک از دستگاه خودکار فروش نوشابه بخرید و ناگهان متوجه می‌شوید که یک مار از پشت شیشۀ دستگاه به شما زل زده است!

به گزارش فرادید، کوکاکولا، فانتا، پپسی و مار پایتون! یکی دو روز قبل این‌ها محتویات یک دستگاه خودکار فروش نوشابه در نزدیکی یک باغ وحش در ایالت کوئینزلند استرالیا بودند. این را ما در ویدئویی می‌بینیم که استیو اروین، یک چهرۀ تلویزیونی برنامه‌های حیات وحش، در شبکۀ اجتماعی‌اش به اشتراک گذاشته است.

 

اروین در ابتدای این ویدئو در خودرویش نشسته و می‌گوید که با او تماس گرفته‌اند و گزارش کرده‌اند که یک مار پایتونِ فرشی در داخل دستگاه فروش نوشابه چنبره زده است!

 

بعد از رسیدن اروین به محل، مسئولان باغ وحش در دستگاه را باز می‌کنند و اروین مار جوان را که لابلای بطری‌های نوشابه پیچ و تاب خورده است از داخل یکی از کشوها بیرون می‌کشد.

 

اروین در هنگام بیرون آوردن مار می‌گوید: «نمی‌خواهیم زیاد آشفته‌اش کنیم و بنابراین خیلی با ملاطفت بیرونش می‌آوریم». جالب اینجاست که این مار قبلا هم ظاهرا در یک موقعیت خطرناک دیگر گیر افتاده بوده زیرا همانطور که اروین به دوربین نشان می‌دهد، جراحتی در انتهای دم مار وجود دارد که قدیمی به نظر می‌رسد. به قول خود اروین «معلوم است که این مار واقعا روح ماجراجویانه‌ای دارد».

 

بعضی از مخاطبان صفحۀ اروین کامنت‌های جالبی برای این ویدئو گذاشته‌اند؛ یکی از آن‌ها نوشته است که باید اسم این مار را «کوکاکویلا» بگذاریم! دیگری هم نوشته که «تصور کنید چهار دلار به ماشین می‌دهید و به جای نوشابه مار تحویل می‌گیرید»!

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------