هیلاری کلینتون: 13 تریلیون دلار سرمایه امریکا به باد رفت



اخبار,اخبار امروز,«هیلاری کلینتون»

هیلاری کلینتون: 13 تریلیون دلار سرمایه امریکا به باد رفت / 9 میلیون امریکایی بیکارند/ مردم آمریکا ناامید و نگرانند

«هیلاری کلینتون» وزیر خارجه پیشین و نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، با تاکید بر اینکه مردم این کشور ناامید و نگران هستند، گفت: رای دهندگان به دنبال کسی می گردند که بتواند راهی برای پایان دادن به ناکامی های آمریکا بیابد.

به گزارش ایرنا، کلینتون در گفت و گو با شبکه تلویزیونی سی ان ان همچنین گفت: در زمان رکود اقتصادی چه اتفاقی افتاد؟ 9 میلیون نفر بیکار شدند و 5 میلیون نفر خانه هایشان را از دست دادند. 13 تریلیون دلار سرمایه کشور از جمله دارایی خانواده ها به باد رفت. در چنین شرایطی، حقوق و دستمزدها افزایش نیافته است.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تاکید کرد: مردم کار می کنند، اما احساس نمی کنند که اموراتشان پیش می رود. مردم حق دارند نگران باشند.

وی با اشاره به برنامه هایش مدعی شد: آنچه من ارایه کرده ام، راهی برای پیشرفت است. مردم باید از خود بپرسند چه کسی می تواند بیشترین کار را برای من و خانواده ام انجام دهد؟ چه کسی می تواند از کشور حفاظت کند؟ چه کسی می تواند اقتصاد را به پیش ببرد و درآمدها را افزایش دهد؟

انتخابات درون حزبی جمهوری خواهان و دموکرات ها دوشنبه شب در ایالت آیوا برگزار شد و در آن، کلینتون از حزب دموکرات و «تد کروز» از حزب جمهوری خواه، بیشترین رای را آوردند. نامزدهای دو حزب باید در هر 50 ایالت برای کسب عنوان نامزدی حزب خود در انتخابات ریاست جمهوری رقابت کنند.

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در آبان 1395 برگزار خواهد شد.

 

اخبار بین الملل - ایرنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------