تازه‌ترین خبر از ارائه کارت‌های اعتباری



اخبار,اخباراقتصادی, طرح فروش قسطی کالا

معاون فناوری اطلاعات بانک مرکزی با بیان این‌که طرح کارت‌های اعتباری کار نوعی بود که فرآیند آن در حال اجرایی شدن است، از ثبت‌نام حدود 26 هزار زوج برای دریافت این کارت‌ها خبر داد.

به گزارش ایسنا،در حالی حدود سه ماه از اجرای بسته تسریع رونق اقتصادی و سیاست‌های اعتباری بانک مرکزی می‌گذرد که صدور کارت‌های اعتباری برای خرید کالاهای داخلی هنوز اجرایی نشده است. این در حالی است که بارها زمان اجرایی شدن و توزیع این کارت‌ها به تاخیر افتاده است.

ناصر حکیمی - مدیر کل فناوری اطلاعات بانک مرکزی - امروز در حاشیه نشست شورای مدیران ارشد بانک مرکزی با معاون اول رییس جمهور درباره علت تاخیر در صدور و توزیع کارت‌های اعتباری به ایسنا توضیح داد: به هرحال این طرح از کارهای نوعی بود که فرآیند اجرای آن به زمان نیاز دارد اما با این وجود اکنون متقاضیان در حال اعلام درخواست به سازمان‌ها بوده و بعد از این‌که سازمان‌ها درخواست خود را به بانک‌ها اعلام کنند کارت‌های اعتباری صادر خواهد شد.

وی درباره‌ی آخرین آمار ثبت‌نام‌ها برای کارت‌های اعتباری نیز توضیح داد: تعداد درخواست‌های ثبت شده در سازمان‌ها باید از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی اعلام شود اما آنچه که بانک مرکزی مسوول آن است به زوج‌های جوانی که می‌توانند در کنار ثبت نام برای وام ازدواج این کارت‌ها را نیز دریافت کنند اختصاص دارد.

حکیمی اعلام کرد که در حالی حدود 400 هزار زوج مشمول کارت‌های اعتباری می شوند که بر اساس آخرین آمارها حدود 26 هزار زوج تاکنون برای دریافت کارت‌های اعتباری ثبت‌نام کرده‌اند.

معاون فناوری اطلاعات بانک مرکزی همچنین به احتمال افزایش گستره دریافت‌کنندگان کارت‌های اعتباری اشاره کرد و افزود: اگر مشمولین فعلی استقبال چندانی از طرح کارت‌های اعتباری نداشته باشند به‌طور حتم اشخاص دیگر از جمله کارگران نیز به این طرح اضافه خواهند شد.


  اخبار اقتصادی  -  ایسنا 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------